2014. június 7., szombat

Díj!:D

Sziiiiiiaztok!
Tóth Lilitől kaptam ezt a díjat és nagyon nagyon köszönöm szépen!! :)


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd el néhány embernek.

1. Írj magadról 11 dolgot:

1 Most fejeztem be a 8.-at
2 Sokszor ledöbbenek a nálam fiatalabb gyerekek viselkedésein
3 Kb fél perce kitaláltam, hogy balettozni akarok XD
4 Jelen pillanatomban egy csoportos chatben olyanokat olvasok, hogy hű... Tehát az én szám is mocskos, de... Ha én így beszélnék szerintem már a fogamat kiverték volna :D
5 Szeretem, ha utálnak, mert akkor tuti jól csinálok valamit (:
6 Szeretek táncolni
7 Több mint 3 éve táncolok
8 Ok nélkül sose utálok senkit, maximum tükröt mutatok azoknak akik mást prédikálnak mint amit tesznek
9 Édes vagyok mint egy új traktor XD
10 Holnap lesz új rész :D
11 Utálom a rózsaszínt :p

11 válasz:
1. Mióta írsz blogot?
2013. november 8. (péntek) óta
2. Milyen színű a hajad?
Barna
3. Mennyi blogod van?
Hát... 2 van amit rendszeresen írok és 1 amit nem, meg egy amit már befejeztem
4. Voltál már valaha külföldön? És ha igen akkor hol?
Igen és Olaszország, Németország, Hollandia, Anglia, Franciaország és Ausztria
5. Hava mennél el legszívesebben?
 L.A., Párizs, Tokyo, Miami és New York
6.Top 3 blog?
1: -
2: -
3: -
Nem nagyon olvasok blogokat... :/
7. Szeretsz takarítani?
No.
8. Mi a kedvenc cipő márkád?
Adidas NEO Label
9. Mi a horoszkópod?
Szűz :)
10. Szereted a Horror filmeket?
Nem... Imádom őket *-*
11. Hogy tetszik a blogom?
Beleolvastam és egész jó :D

11 kérdés:

Mi volt eddig a legjobb tanács, amit kaptál? 
Melyik daltól perdülnél táncra?
Mi volt a legfontosabb lecke, amit megtanultál az életben? 
Mit változtatnál meg a világban? 
Melyik történelmi szereplőket utálod a legjobban?
Az országodban mi az, ami tilos? 
Vásároltál már valamit az interneten? 
Mi mára a legfontosabb tennivalód? 
Mit szeretsz hétvégente csinálni?
Lehet barátság férfi és nő között?
Mit gondolsz a vegetáriánusokról?

Küld tovább pár embernek:

Kira Pekker - Story of my Life

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése