2014. június 8., vasárnap

8. rész - Lehetett volna jobb is...

Ross reményteli pillantást vet Miára, aki feszülten tekint Rossara. Mia egy hatalmasat sóhajt és folytatja.
-Figyi... Marha édi vagy és nagyon bírlak, de... Szóval... Hidd el nekem, hogy ebből nem sok jó sülne ki! Nem lenne tartós kapcsolat, mert te vissza fogsz menni Amerikába és ott vége lenne mindennek aminek nem sok értelme van és... - Magyarázza Mia, de megáll.
- Kérlek folytasd! Szeretném tudni az összes indokát ennek  nemnek! - Kéri Ross.
- Ross én nem az vagyok akinek gondolsz!
- Miért? Szerinted mit gondolok rólad?
- Azt pontosan én sem tudom, hiszen nem vagyok te, de... Figyelj! Te nem belém szerettél, nem abba aki én vagyok, hanem csak abba amit látsz! Jó, tudom a fiúknak elsődlegesen az a fontos, hogy milyen a csaj, de ebben az esetben nem elég! Nem ismersz és ez a baj! Ross én nem vagyok jó lány! Én nem a hercegnő vagyok hanem a gonosz! Ezt jól jegyezd meg! Egy utcalány akármilyen kedvesnek is tűnik és akármilyen csinos, valami nincs rendben vele!
- És mi van, ha ez engem nem érdekel? - Kérdi Ross.
- Hát akkor vagy tudsz mindent és olyan vagy mint én, vagy pedig megbolondultál! - Felel Mia.
-És? Azt hiszed egy bolond nem képes úgy szeretni téged mint bárki más? - Kérdi Ross és közelebb hajol Miához.
- Ross neked elment az eszed! Nem tudod mit beszélsz! Én tényleg jót akarok neked, hát nem érted? Nem bántásból mondok nemet, nem azért mert nem tetszel, nem azért mert nem szeretlek, hanem mert vagy annyira fontos, hogy féltselek! Saját magamtól!Én tudom milyen vagyok, tudom, hogyha mi együtt lennénk neked szó szerint annyi! A karriered eláshatod és az életednek is annyi! - Mondja Mia komolyan.
Ross szemeiből könnycseppek gördültek ki. Mia nagyon jól tudta, hogy ez rosszul fog esni Rossnak, de nem akarta, hogy Ross is olyan legyen mint ő. Tudja, hogy nagy bajban van és azt is, hogy amit ő csinál azért börtön járna éppen ezért akarja rávenni Rosst arra, hogy felejtse ezt az álmát el.
- Ne! Ezt ne csináld! Gyere ide! - Int Mia és letörli Ross arcáról a könnyeket. - Csak azt ne mond, hogy miattam!
Ross még mindig könnyes szemmel bólogat mire Mia magához húzza és átöleli. Ross Mia karjaiban fekszik eléggé elkenődötten.
- Sajnálom szöszi! - Suttogja Mia és megsimogatja Ross arcát.
- Mia, kérlek döntsd el! Azt mondtad, hogy szeretsz és, hogy tetszem... Akkor melyiket látod szívesebben? Ezt? Vagy azt, hogy boldog vagyok veled? - Kérdi Ross tekintetét Miára emelve.
- Ezt! Ha választanom kell inkább ezt akarom látni, mint egy olcsó kamu mosolyt mellettem!
- Remélem tudod, hogy én szívesebben látlak boldognak mint szomorúnak... - Motyogja Ross.
- Én meg inkább látlak szomorúan de egészségesen, mint boldogan, de félig halottan! - Felel Mia.
- Hát jó... Azt reméltem, hogy legalább egy esélyt megérdemlek ezek után...
- Ezek után?
- Igen! Mia, miután szakítottál Marcival én voltam veled! Minden nap forgatás után találkoztunk, én tök sokat foglalkoztam veled és tényleg egy esélyt sem adsz! - Felel Ross kicsit idegesen.
- Ross, ne haragudj rám ez miatt! Én tényleg csak azért mondok nemet mert jót akarok neked! Nehogy azt hidd, hogy nem ismételném meg azt a csókot, hogy nem ölelgetnélek egész nap vagy, hogy nem járkálnák veled kézen fogva, mert ez nem igaz!
Ross szó nélkül megcsókolja Miát, aki nem kicsit lepődött meg. Ross beletúr Mia hajába és véget vet a csóknak.
- Kérlek! - Suttogja.
Mia nagyot sóhajt és megöleli Rosst.
- Hidd el, ha megtehetném igent mondanék, de nem lehet! - Motyogja Mia.
- Nem kell megtenned! Csak mond azt, hogy szeretsz! Higgy nekem! Annyi elég! - Súgja Ross Mia fülébe.
Mia szó nélkül feláll és Rossra néz. Tudja, ha azt mondja neki, hogy szereti akkor azt Ross igennek veszi, de hazudni se akar neki. Szemei könnybe lábadtak és egy mosollyal próbálta leplezni a bánatot.
- Sajnálom szöszi! - Mondja és elrohan.
Ross döbbenten ül és szóhoz sem jut. Ő egyáltalán nem érti mért viselkedett vele Mia így. Rápillant a telefonjára és látja, hogy már 5 üzenete jött Rikertől. Ross felhívja Rikert, mert úgy érzi ezt hosszú lenne leírni.
- Na? Mi volt? Mesélj!! - Riker hangjából süt az izgalom.
-Nemet mondott...
- Mi? Miért? Mi történt? - Kérdi Riker döbbenten.
- Azt mondta, hogy szeret meg minden, de inkább lát szomorúnak, de egészségesnek mint boldognak, de félhullának... Ezt meg hogy érti? Nem értem Riker...
- Uh...
- Én pár perce meg, mintha könnyes lenne a szeme, közölte, hogy sajnálja és itt hagyott...
- Ross... Azt hiszem azért tette mert fontos vagy neki! Esetleg azt nem mondta, hogy ő nem a legjobb választás és csak tönkre tenne? - Kérdi Riker.
- De... Többször is!
- Hát... Ezt sajnos meg kell értened! Elhiszem, hogy szar érzés, de ha már ő maga is azt mondja, hogy azért mert nem akar tönkre tenni, akkor el kell fogadnod, hogy lehet, hogy nemet mondott, de voltál számára annyira fontos, hogy nemet mondjon!
- De én ezt akkor se értem! Mi rossz lehet benne amitől annyira félteni kell? - Értetlenkedik Ross.
- Ross, mindenkinek meg vannak a maga titkai! Nem értem, miért vagy ilyen értetlen! Nemet mondott, kész! Értsd meg, hogy nem kellesz neki! Fogd fel és tedd túl magad rajta! - Mordul rá Riker.
Ross meg se bír szólalni csak levágja a telefont. Miközben Ross szomorúan sétál hazafelé, Mia sincs épp a legjobb kedvében. Egy padon ülve törölgeti a könnyeit és próbálja abbahagyni a sírást miközben azon gondolkozik, hogy miért kellett így elbasznia az életét. Miközben ezen agyal egy srác ül le mellé. Zoli.
- Mit akarsz? - Kérdi Mia.
- Neked meg mi bajod? - Kérdi döbbenten Zoli amikor meglátja Mia arcát.
- Mi? Ez még kérdés? Az bazd meg, hogy elegem van ebből! Abba akarom hagyni! - Ordibál Mia.
- Megőrültél! Hallgass már! Legalábbis ne ordíts! Mi ütött beléd te idióta liba? Jól is csinálod és ki is vagy rendesen fizetve! Kizárt, hogy engedem, hogy abba hagyd! - Mondja mérgesen Zoli.
- Ki kérte az engedélyed? Ha nem akarom nem csinálom! - Felel Mia és ott akarja hagyni Zolit, de ő utána szól.
- Én a helyedben nem tenném!
Mia megáll és hirtelen Zoli kezeit érzi a vállán.
- Mia, téged keres a rendőrség, de 100%-ban biztonságban vagy! Én tehetek arról, hogy ezt elfelejtsék, de ugyan úgy megtehetem az is, hogy te életed végéig börtönben ülj! Ha abba hagyod, az utóbbi fog történni, ha nem... Hamarosan lecseng ez az egész és vége mindennek! - Suttogja Zoli.
- És mi van, ha feldobsz a zsaruknál? Én ránthatlak magammal! - Felel Mia.
- A kutya nem fog hinni egy drogos picsának édes... Hidd el! Na? Folytatod? - Kérdi.
Mia végig gondolta ezt a dolgot, de csak az jutott eszébe, hogy ez sehogy se jó. Ha abba hagyja börtön, ha folytatja, nem lehet normális élete, mondhatni ez az egész a 22-es csapdája. Bármit is tesz, csak rossz lesz és mindezt magának köszönheti.
- Rendben! Folytatom! - Feleli.
- Okos kislány! Látom van eszed! - Súgja Zoli és elmegy.
Mindeközben Ross is haza ér, arcáról még mindig süt a bánat.
- Hazaértem! - Kiabál és a szobája felé indul.
- Ross gyere egy kicsit! - Kiabál Stormie.
- Most nem! Nincs kedvem semmihez! - Felel Ross és magára csukja az ajtót.
- Hát ezt meg mi lelte? - Kérdi Stormie a többiektől.
- Ámor nyila seggbe találta, de a csaj nemet mondott neki! - Motyogja Riker.
- Ezt honnan tudod? - Kérdi Rydel.
- Nézz rá! Olyan feje van mint akit most ejtettek! - Felel Riker.
- Na jó... Akkor megyek és beszélek vele! - Mondja Rydel és elsétál.
Amikor Rydel benyit Rosshoz, Ross fejét a párnába nyomva sír. Delly leül mellé az ágy szélére, Ross pedig rá emeli a tekintetét.
- Mesélj! - Mondja kedvesen Rydel.
- Vagyok neki annyira fontos, hogy féltsen saját magától, de annyira nem, hogy közel engedjen magához és szeressen! - Mondja Ross.
- Ez így nem igaz! Ha vagy számára annyira fontos, hogy féltsen akkor igen is szeret! Bár nem tudom kiről van szó, de biztos fontos vagy a lánynak! Arra nem gondoltál, hogy esetleg a lány azért mondott nemet mert tudja, hogy ha te elmész, ami meg fog történni, ő nem jöhet és egyedül marad? - Kérdi Rydel.
- De, persze ezt tudtam, és ő is mondta, de nem gondolkodtam és ezzel most még a barátságunkat is elbasztam! - Mondja Ross és visszanyomja a fejét a párnába.
- Na, ez nem biztos! Adj egy kis időt neki és próbáld meg tisztázni vele a dolgokat! - Felel Rydel.
- Delly, sírva hagyott ott! Ezen már nincs mit beszélni! Csak annyit mondott, hogy ő a gonosz, nem a hercegnő és inkább lát szomorúnak mint boldognak de félig halottnak és én ezt nem érte! - Mondja Ross könnyes szemekkel.
- Oh... Értem... Nagyon sajnálom! De biztos helyre lehet hozni a dolgot! Még nincs minden veszve! - Mosolyog Rydel.
- Nem tudom! Számomra már minden elveszett... - Motyogja.

1 megjegyzés: