2014. április 17., csütörtök

Közérdekű közlemény!

Sziasztok!

Nagyon nagyon nagyon sajnálom de ezzel a bejegyzéssel abba hagyom a blogolást egy időre. Valószínűleg hosszabb időről van szó. Ne gondoljátok, hogy csak viccelek mert április elseje már elmúlt és én ezt komolyan gondolom. Nem érzem, hogy ezzel bárkinek is nagy csalódást okoznék mivel nem nagyon veszem észre, hogy mostanában érdekelne bárkit is amit írok és ezen kívül van még rengeteg tehetséges kis blogger akiknek az enyémnél jobb blogaik vannak. Ezen kívül úgy ahogy nektek is nekem is iskola van amire készülnöm kell és a délutáni elfoglaltságok miatt akkor tudok csak írni amikor tanulnom kéne ezért nem nagyon van időm rendesen kidolgozni minden részt csak össze csapni. Nagyon jól tudom, hogy ez nem mentség és ha szeretem folytassam, rengeteget hallottam már de egyszerűen nincs ihletem és kezdem azt érezni, hogy egyre sablonosabb történeteket írok amiket viszont egyáltalán nem szeretnék mert szerintem az írás az önkifejezés egyik formája és én nem egy darab papír vagyok, hogy a többire hasonlítsak hanem valamiben mindig más amit az írásban szoktam kimutatni. Sajnos már nem érzem, hogy képes lennék egyéni, vicces és érdekes történetet írni amire érdemes várni egy hete. Még egyszer nagyon nagyon nagyon nagyon sajnálom.

5 megjegyzés:

  1. Remelem h hamarosan azert hozol ujabb reszt mert en szeretem a blogodat es a te szavaiddal elve te is ''tehetseges kis blogger'' vagy ;-) puszii ╮(╯3╰)╭

    VálaszTörlés
  2. Hát ennek nagyon nem örülök. :( Pedig nagyon jó kis történetnek indult és mindig nagyon vártam a részeket! Remélem hogy még folytatni fogod valamikor.

    VálaszTörlés
  3. Minden nap nézem van e uj rész... ne hagyd abba <3333333

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom pedig nayon szeretem a blogod :-(

    VálaszTörlés
  5. Neee. Nagyon jól írdz!! Imádom a blogod!!! <3<3

    VálaszTörlés