2014. április 3., csütörtök

Díj (:

Halihó!
Képzeljétek felnéztem facere és mit láttam? Fannii Lynch díjat adott a blognak! Nagyon, Nagyon köszönöm szépen!!



Szabályok:



1. Írj magadról 11 dolgot.

2. Válaszolj 11 kérdésre.

3. Írj 11 kérdést

4. Küld tovább néhány embernek.

11 dolog magamról:

1 Imádok táncolni és páros táncon kívül bármit megtanulok.
2 Elég hajlékony vagyok de én ettől többet akarok magamtól.
3 Jól tűröm a fájdalmat.
4 8 éve zenélek és 3 éve táncolok
5 Citerázni tanulok de e mellett (nem profi szinten) tudok zongorázni, furulyázni, okarinázni és minimálisan de dobolni is egy kicsit
6 Azt szoktam mondani azoknak akik utálnak, hogy: ,,Nem kell szeretned, én sose kértem erre senkit, csak van aki meg akar ismerni őket hívom barátnak, de te meg se próbáltad. Engem meg nem zavarsz..."
7 Nehezen lehet átejteni aminek már nem egyszer hasznát vettem.
8 Szeretnék megtanulni gitározni aminek csak az áll útjában, hogy még nem vettem gitárt :D
9  Nem tartom magam humorosnak
10 Van olyan, hogy amikor írok órákat ülök a billentyűzet felett ihlet hiány miatt de olyan is akad, hogy éjjel nappal írok annyi ihletem van.
11 Amikor leírok valamit egy blogba akkor azt nem csak én találom ki hanem előtte mindig utána járok, hogy úgy van-e ahogy én gondolom és szeretek kevésbé ismert dolgokat is beleírni azért, hogy amellett, hogy szórakoztok tanuljatok is belőle (: (;
(11+1 van a blognak facebookos oldala)

Válasz a kérdésekre:



1. Jártál már Amerikában?
 Még nem de tervezek kimenni (:

2. Szerinted melyik hírességre hasonlítasz leginkább?
Ross Lynch-re és nem csak szerintem (belsőre nem külsőre :D)

3. Ültél már repülőn? Ha igen mikor?
Még nem de ha minden jól alakul nyáron az is meglesz (:

4. Van legjobb barátnőd?
Féltékenységi okok miatt nincs de nem is kell (: (nem én rájuk mert nincs okom)

5. Van poszter a szobád falán?
Öm... Van falam?? XD Egyébként igen van (:

6. Milyennek látod Ross hasát? *.*
Hm... Ilyennek:

7. Milyen a kapcsolatod a szüleiddel?
Anyuval jó apát nem ismerem

8. Lovato vagy Gomez?
Neeee... Ne... Nem! Neem! Nem fogok választani! Nem kényszeríthetsz!! :D  Mind a kettőt nagyon szeretem

9. Milyennek képzeled el az első találkozásodat az R5-val?
Olyan normálisnak... Se :D Nem tudom ezen nem gondolkoztam de ez olyan spontán dolog. Ha lesz egyser valamikor egy találkozás akkor az ne úgy legyen ahogy én akarnám ha tudnám, hogy hogy akarom hanem úgy ahogy annak lennie kell (:

10. Mi az ami nélkül nem bírsz élni?
Levegőőőő :p meg zene meg tánc meg papír és ceruza vagy valami amivel és amire írhatok.

11. Jó tanuló vagy?
Hát öm... öptöptöp... iiiij... ööö... Nem vagyok zseni de nem is bukok semmiből (: Olyan 4-es

11 kérdésem:

1 Miért szeretsz írni?
2 Mi a kedvenc tantárgyad?
3 Mi az a 3 szó ami a legjobban jellemez?
4 Mi a legnagyobb álmod?
5 Tudsz magadról beszélni két percen keresztül megállás nélkül?
6 Romantika vagy horror?
7 Ki a celeb szerelmed?
8 Szereted a kecskét? A sajtot? Na és a kecskesajtot?
9 Várod, hogy nagy korú légy? Miért? Miért nem?
10 Van kedvenc bloggered? (ha van ki?)
11 Te is fázol?

Akiknek küldöm:

Kira (Story Of My Life) 
Nii (R5Rocks)
Fanni (Wating For The Magic)
Brii (Lyrics Only 4 You)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése