2014. augusztus 13., szerda

Hell yeah! Díj *.*

Sziasztok!
Ezt a díjat



- Írd ki kitől van!
- Írj magadról 10 dolgot!
- Válaszolj 10 kérdésre!
- Tegyél fel 10 kérdést! 
- Küld tovább 4 embernek!
- Iratkozz fel annak a blogjára, akitől kaptad!

10 szexi dolog rólam:

1 Amint azt már észre vehettétek, 2 smileyt fordítva írok ( (: (; )
2 Nagyon nagyon imádom a zenét, mondhatni zene buzi vagyok :D
3 Vöröskeresztezem, voltam már versenyen is mint versenyző és mint imitátor és ott ahol lakok én vagyok az ifisek egyik alelnöke. Nagyon szeretem! <3
4 Már tudom mi lesz ennek a blognak a vége ami nálam ritka mert nagyon random író vagyok, viszont ez az ötletem nem fog változni, az biztos! (:
5 Egyáltalán nem vagyok hülye, többen mondták, hogy érett gondolkodású és jó felfogású vagyok, viszont nagyon nagyon lökött (:
6 Amikor írok és esetleg olyanról amiről nincs személyes tapasztalatom, vagy nem vagyok benne biztos mindig utána nézek és csak úgy írom bele a blogba, mert nem akarom, hogy hülyeségeket írjak.
7 Jelenleg 2 blogot írok és egyet már befejeztem. Mind a 3 blogból lehet valami érdekeset tanulni (:
8 Van egy violinkulcs alakú medálom.
9
Egyszer a barátnőmtől kaptam energiaitalt és miközben ittam elkezdett nevettetni én meg majdnem leköptem egy gyereket.
10 Biológia tagozatos vagyok (:

10 szexi kérdés amire válaszolni fogok:

1. Melyik a kedvenc blogod?
 Nem igazán olvasok blogokat, de... a What? nevű blogot nagyon szerettem (: 
2. Sírtad már el magad írás közben? 
Nem soha (: 
3. Mennyiben befolyásol az emberek véleménye?
 Az attól függ kié. Ha olyan ember mond véleményt valamiről aki közel áll hozzám és/vagy tisztelek akkor valószínűleg átgondolom amit mond, viszont egy teljesen ismeretlen embernek a véleménye az már más dolog. Az övékét is meghallgatom viszont kicsi az esélye, hogy befolyásolna bármiben is, pláne ha abból áll, hogy indokolatlanul csak piszkál. Enyhén szólva... 
4. Az olvasóid hány %-át ismered személyesen? 
Megnéztem a drágákat, I mean a feliratkozókat és egyetlen egyet ismerek személyesen (: 
5. Inkább írsz, vagy olvasol? 
Mind a kettőt szeretek, de... Inkább írok (:  
6. Hagytál már abba blogot?
 Igen sajnos... Pedig nem is volt olyan vészes az a blog \: 
7. Mi ösztönöz az írásra? 
Mi ösztönöz? Hm... Érdekes kérdés... Actually I don't know :D Nem tudom mi ösztönöz. Én azért írok mert szeretek nem kell semmi ami ösztönözzön, ha szeretek valamit anélkül is csinálom, hogy valami ösztönözne (; (ha egyszer tudok majd értelmes választ adni, tuti, hogy elmondom (: ) 
8. Van valami, amit muszáj vagy csinálni/enni/inni/hallgatni írás közben? 
Nekem mindig muszáj, hogy szóljon az a zene amitől ihletet kapok (ez változó) és szükséges kávé... sok sok kávé és... a pislogás meg a légzés azok elengedhetetlen dolgok, azokat mindig csinálom írás közben (: 
9. Szereted a Hell-t? (Bocsi, amiért nem írással kapcsolatos kérdés, de erre nagyon kíváncsi vagyok!)
 Semmilyen energia italt iszom és nem is nagoyn rajongok értük, nélkülük is folyton pörgök (: 
10. Mi az első számú magadnak állított szabályod, amit mindig betartasz írás közben?
 A "Sose írj olyat amit nem ismersz!" és a "Ne kamuzz az írásban, inkább nézz utána a dolgoknak, ha valamit nem tudsz (biztosan)!" között nem tudok dönteni mert mind a kettő kulcsfontosságú szerintem. (:

 Nézzük, 10 kérdés, nehéz lesz...:
 
1 Szereted a kávét?

2 Miért kezdtél el írni?
3 Tudod, hogy van a kecske spanyolul?
4 Jellemezd magad 3 szóval!(?)
5 Mi a hobbid az íráson kívül?
6 Van valami furcsa fóbiád?
7 Ettél már csigát?
8 Hová mennél el a legszívesebben?
9 Szoktál sminkelni? Mennyire szoktad kikenni magad?
10 Cicás vagy kutyás vagy?

3 megjegyzés:

  1. Hm, érdekes volt olvasni! :)
    További jó blogolást! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm... Most, hogy vissza olvastam, tényleg érdekes... (:
      köszönöm viszont neked is és a díjat is nagyon szépen köszönöm (: (és remélem továbbra is figyelemmel követed Mia és Ross "kalandját" (: )

      Törlés
  2. Igazabol nekem nagyon tetszik a blogod, es remelem lesz kovetkezo resz:):) nekem is van egy blogom, beleolvasol?:) (habar meg csak most kezdtem el) itt a blog: http://bubblegum-shark.blogger.hu

    VálaszTörlés